reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Galáš

Michal Galáš

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenapadá ma nič extra výnimočné, čím by som sa výrazne líšil od šedého priemeru ... Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePríbehySúkromnéNezaradené

reklama

Cestovanie

Viva la revolucion, viva el partido, viva Fidel

Michal Galáš

Viva la revolucion, viva el partido, viva Fidel

Nemám rád cestopisy. Teda aspoň tie, v ktorých autor vždy za týždeň pobytu pochopí nepochopiteľné odlišnosti toho daného národa, ich kultúrne zvyklosti na míle vzdialené od toho, čo ktokoľvek z nás pozná považuje vždy za geniálne a smogom a davom zaplnené hlavné mesto krajiny je vždy „úžasne kozmopolitné“. Pôsobí to na mňa neúprimne. Nechcem písať cestopis, nechcem písať o tom, ako mi bolo úžasne, nechcem písať o tom, prečo sa domorodci správajú tak, ako sa správajú, chcem si iba zaspomínať na cestu po Kube a poukázať na odlišnosti ich sveta od toho nášho a trošku ich dokresliť mojím subjektívnym náhľadom.

  • 30. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 255x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu